Παρέμβαση στο πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών κάνει το ΚΚΕ με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή. Θεωρεί ότι η ανάληψη της ευθύνης διοργάνωσης της μεταφοράς των μαθητών στο δήμο θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα. Υποστηρίζει ότι δεν μπορεί η σοβαρή αυτή υπόθεση να αφείνεται στα χέρια των ιδιωτών (ΚΤΕΛ, ΤΑΧΙ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ κλπ) και ζητά τη σύσταση κρατικού φορέα μεταφοράς. (δέστε ολόκληρη την θέση του ΚΚΕ).
Σε τοπικό επίπεδο (Περιφερειακής Ενότητας Λέσβου - Λήμνου) πρόβλημα θα δημιουργηθεί τη Δευτέρα με τη μεταφορά λίγων μαθητών αφού αριθμός ΤΑΧΙ δήλωσε ότι σταματά τη μεταφορά μέχρι να πληρωθεί. Αντίθετα τα ΚΤΕΛ (Υπεραστικά και Αστικά) καθώς και αρκετά άλλα ΤΑΧΙ συνεχίζουν κανονικά τη μεταφορά. Ως αιτιολογία προβάλλεται η μη καταβολή όλων των οφειλών του 2010. Ετσι λοιπόν, ενω ισχύουν οι ίδιες ακριβώς συνθήκες για όλους τους μεταφορεις και μετά τη νομοθετική ρύθμιση και την εγκριση των 72 εκατ. ευρώ είναι περίπου σίγουρη η καταβολή των οφειλών του 2010, εκείνοι επέλεξαν να διαφοροποιήσουν τη στάση τους και να εγκαταλείψουν τα παιδιά μέσα στη περιόδο των εξετάσεων. Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η αντίδραση αυτή , όσο δίκαια και είναι, εμφανίζεται στην ομάδα εκείνη των μεταφορέων που ευθύνεται για την υπέρογκη αύξηση του κόστους των μεταφορών(όπως τουλάχιστον καταγγέλλουν τα ΤΑΞΙ οι άλλοι μεταφορείς) , που η επιλογή τους έγινε με τη μέθοδο της απ αυθείας ανάθεσης (επιλέχτηκαν μεταξύ πολλών επαγγελματιών ΤΑΞΙ) , που διαπιστώθηκε ότι αρκετοί από αυτούς γράφτηκαν οι ίδιοι και οι συγγενείς ως "μαθητές" προκειμένου να επεκτεταθεί ή ακόμα και να διατηρηθεί γραμμή που σε αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να είχε καταργηθεί ".
Για το θέμα αυτό ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλής Βερβέρης ρωτηθείς δήλωσε "δυστυχώς στο θέμα της μεταφοράς των μαθητών παραλάβαμε μια χαώδη κατάσταση. Παραλάβαμε ένα διαγωνισμό που ακυρώθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο, παραλάβαμε τις λεγόμενες "νέες γραμμές" που ανατέθηκαν απ ευθείας χωρίς διαγωνισμό και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση τις θεώρησε άκυρες, οφειλές για ολόκληρη τη τρέχουσα σχολική περίοδο, απομειώσεις τιμών που φτάνουν και το 30% , αδυναμία έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας λόγω χρεών σε ασφαλιστικά ταμεία από την πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Με τις συνθήκες αυτές θεωρώ ως υπερβολική τη στάση τους , αφού είναι γνωστό ότι δεν έχουν περάσει παρά ελάχιστες μέρες , από τη νομοθετική ρύθμιση με την οποία αντιμετωπίστηκε η ακύρωση του διαγωνισμού και οι απευθείας αναθέσεις των νέων γραμμών, όταν τα χρήματα που έχουν εγκριθεί δεν έχουν φτάσει ακόμα στη Περιφέρεια"